Linköping

Upp 05.30 för att åka till Linköping. Inbjuden eftersom jag har sökt dit till i höst och då för att kolla runt i stan och på området vid universitet. Verkar grymt och tror verkligen att jag kan trivas! har ältat så mycket om jag ska jobba eller plugga men nej plugga blir det nu till 90% för det känner jag är det bästa för min skull.

Har ingen anledning till att jobba, vill ju plugga så då är det lika bra att börja. Det jobbiga blir ju med Erik men grejjen är den  att då har vi sagt att han kan plugga komvux där i vår och att vi kan bo ihop då men jag ska garanterat vara minst 3 år i linköping och då vill jag gärna ha vart där 1 termin själv först för att komma in i det å lära känna folk oberoende Erik om vi nu inte skulle hålla så jag inte bara är med honom, svårt att förklara och det låter negativt vill ju att vi ska hålla men känns ändå inte som om jag kan utgå från det.

Dessutom så verkar det finnas chans för att ridningen kan hålla i sig om jag går med i LaRK Linköpings akademiska Ridklubb en studentförening som anordnar ridning och fester och annat så tror det blir bra. Om jag dessutom ska slita mig från Djursholm tror jag nu är tiden, både Lucky och Curfa är ju borta efter sommaren och hinner då inte fästa mig vid nån ny, ja jag är fäst vid Radieuse sjukt mycket men om jag kommer tillbaka kommer hon ju inte vara gammal då å dessutom stannar jag ett år till blir det bara värre.

Så det är sjukt men jag har tp 2 ggr kvar på djurs å sen gäller det mitt nya liv som jag förhoppningsvis får dela med Erik till våren. Det skulle vara toppen.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Men Sara då måste du ju hitta någon ny som kan sitta i USEK och vara ordförande!!!

2008-05-25 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0