lite mer tid

Nu har jag lite mer tid att ta allt som hänt. Dock vet jag riktigt inte om jag verkligen orkar. Grejjen är den att mösspåtagning, sthlms mästerskapen, skivan ja allt har vart så bra och roligt och det går inte riktigt att förklara.

Skivan var ju det som var senart så där kan jag utveckla mig lite. Temat var enfärgat och jag var turkos. Mycket nöjd. Sabina spöade alla och var tok guldig hela hon hela kvällen. Middagen var riktigt lyckad enligt min mening och jag höll tal. Alla i min klass vet att jag gillar att prata så varför inte. Så himla kul att höra att det uppskattades. Eftersläppet var också lyckat. Drog vid två efter att helt av en slump lyckats fråga Stefan hur han skulle hem och fick därefter skjuts. Det var bara att vara tacksam.

Torsdagen flöt på med sin ledighet. Var i stallet en sväng och betade på Careful och Ruter. Sen efter kyrkkvällen och ledarträffen inför sommaren där vi pratade och planerade inför lägret (längtar det ska bli grymt!) så bestämde jag och stefan att vi skulle ta en promenad eftersom vi nu inte gjort det på ett bra tag. Förr promenerade vi alltid hem från kyrkan tillsammans och pratade om allt. Så vi tog en sväng runt ekebysjön och ösby. Vart en timme tillslut. Hur mys som helst.

I fredags när alla var tillbaka så pratades det en hel del skvaller. Riktigt roligt var det. KOmmer inte delges ¨här vad som sagts.

Var bajsbranschen som gällde på lördagen, red ut på lektionen på en halvgalen Magnat. SJukt söt iofs, det var mys ändå. både han och jag var svettiga när vi kom tillbaka. PÅ kvällen så tog vi oss tillbaka till fjortis tiden och hängde på badberget för att fira Bina lite. Eld och grillning och vattenpipa. Jag körde, levern fick vila. Juste på em så red jag Careful och barbacka, gick inte så bra, hon var otaggad jag var otaggad så vi följde med JH och Tusse till Veras och betade där. Så bäst att skritta ut barbacka och sen sitta på hennes rygg i solen medans hon betade. Hon skötte sig helt exemplariskt. JAg kommer helt klart sakna det.

I söndags vart det sol som gällde och vara med Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0