Slutet närmar sig

Snart är det slut. Allt typ. Sista hoppgruppen imorgon. Fan, fan det känns förbannat vemodigt, hoppas att jag får Radieuse. Allt det här att det är snart de sista gångerna i stallet, på hästryggen, i kyrkan men stallet, jag kommer sakna det, så mycket. Det värker i hjärtat varje gång jag tänker på att jag faktiskt kommer lämna det, väldigt snart. Men ska jag orka slita mig så måste det bli nu, liksom ett år till med en ny häst som letar sig till mitt hjärta då pallar jag inte att lämna det, om jag ens gör det nu. Vill bara att alla ska förstå.

Vill ha Erik hemma men nej han befinner sig på sjukhus i Skövde pga en infektion i handen, jag vet det låter lite mesigt men jag orkar inte gå in på detaljer. Han har iaf ringt mig non stop för att han har så tråkigt och klart jag har vart orolig det vet han. Då passar han så fint på att fråga om han kan träffa Sandra (arvika människan) i helgen, tjoho kul att få höra det efter jag vet inte hur många gånger vi har diskuterat henne. Han vet vad jag tycker och allvarligt jag är jääävligt trött på att hon ska behövas ta upp varenda gång Erik är hemma nu, det suger, känns som om jag delar honom med henne, något jag verkligen inte vill eller tänker. Det får fan räcka snart. Nu kommer han iaf hem idag.

Skiva ikväll efter kyrkan och ungdomsmässan. Bra att gå dit i sina partykläder och med alkohol, mycket kristet av mig :P haha aja det blir nog bra. Typ halva klassen som ska till Lks skiva så det blir nog kul. Ledig imorgon också:D ska nog pyssla massa i stallet då, passa på liksom

Nu är det 1vecka kvar! Känns sjukt. Men ska bli kul. Känns som om det kan bli en riktig blandning av människor på utspringet och mottagningen hoppas ni kommer skulle uppskatta det! =D

Nu måste jag äta lite mat iaf.. så är det, äta bör man annars dör man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0