vilka veckor

Nu är det inte långt kvar! Veckorna rusar på och snart står vi där och har tagit studenten, shit va stört det känns.  Är klar med religionsarbetet nu är det bara fysikprov kvar och nån grej att skriva i alnb bara för att jag är borta på tors så måste jag lämna in skriftligt, det SUGER!

Våndas fortfarande för hur jag ska göra i höst, jobba eller plugga... Plugga lockar i sig mest men då måste ja lämna så mycket, något jag måste en dag ändå men jag kanske inte är redo än, blir jag det någonsin, eller Jobba och antagligen tycka att det är kalastrist.:( men ändå lite frihet Grejen är att jag vill inte att jag ska jobba som en slav och inte hinna nått av det som är kul, stall och vänner, erik om jag ändå ska vara hemma liksom

Bestämmer mig efter torsdag förhoppningsvis. Är både nervös och spänd inför resan till Linköping. Kan liksom vara början på typ ett nytt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0