vilken helg

Långhelgen är nu över...

Inledde med Valborg i onsdags och därmed mösspåtaging.. Började i skolan men lite sång med mera. En del av klassen drog vidare till djurgården för lite brännboll, drickande och trevligheter. Jag hade för plan att inte dricka så mycket, skulle ju upp och tävla på torsdag. Men icke, så vart inte fallet.. lite för mycket för min del och sånt händer men jag är väl inte allt för stolt. Aja tacka Erik för att han var världens bästa pojkvän och såg till att jag hamna där jag skulle :D Avrundade kvällen hemma hos Cilla och ar faktiskt hemma igen vid 21. 30 för att sova inför torsdagen

Torsdagen... till stallet vid åtta för att tävla Sthlmsmästerskapen på färingsö. Inte bakis och faktiskt inte trött heller. Hoppade på världens bästa Travis. Jo han var en stjärna, jag klantade till mig och missade ett hinder. inte van med en häst som hoppar som han.. lite kvar i ponnyryttarstadiet. Men jag är nöjd. Gick bra för klubben och det var en bra dag =D

Fredag. brännbollstunering på Gärdet med stallet. Inte helt party faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag och Lydia åkte sen och hämtade priser till sön.. Sen till stallet och sköta alla tre hästar. mys var det och avslappnande efter en hel dag ute. Sen hoppade jag på Radieuse och hur bra var vi inte. Ja hon är liten men det är min typ av häst och hon kommer bli en stjärna. dock en del kvar att lära.. söta lilla häst.

Lördag. hoppning igen. på Walentino, Eva tyckte det var tid att jag fick hoppa på enSTOR häst. så vart det också. Det gick inte så bra i början men sen fick vi kläm på det och det blev toppen.... fixa inför tävlingen och sen en myskväll hemma mer Erik..

Söndag. upp och iväg för att vara tävlingsledare på dagens tävling. Det har gått bra och jag har mest suttit på läktaren. Skönt att det inte vara några ponnymammor som klagade.. Aja kändes konstigt att erik skulle tillbaka till lumpen när han vart hemma sen förra redagen. Saknar honom redan.

Sen då.. Careful ska betäckas i juni.... alltså ska hon bli mamma nästa år. Hon förtjänar det verkligen, och hon kommer bli en toppen mamma.. kommer sakna henne i stallet bara. får passa på den typ sista månaden vi kan ses mycket. Men hon ska iaf vara kvar i sthlmsområdet så jag kan hälsa på henne och kanske en fölis nästa sommar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0