1a advent och inte på toppp

Idag är det 1a advent. Dock har dagen inte alls vart på topp för min del. Har inte mått så bra på ett tag nu men över natten vart jag sämre. Har nu insett att jag antagligen har urinvägsinfektion, eller snarare blåskatarr som är en lättare version av det. Så imorgon blir det nog ett samtal och en visit till vårdcentralen. Har dock världens finaste och mest förstående pojkvän.... =) Är helt klart lyckligt lottad.

Idag så försöker jag på mig lite hemkurer av tranbärsjuice som min mamma tipsat om.. C-vitamin är bra mot det så äter clementin och som sagt juice.

Så imorgon får vi väl se om det slutar med en anibiotikakur eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0