Back again

Har haft ytterligare en rätt så slapp dag i skolan med bara en föreläsning. Eftermiddagen ägnades åt att få höra om vår utbildning och hinna inse att jag ligger dåligt till om jag ska få ett framtida jobb men brinner man för det och är tillräckligt envis så ska i alla fall jag lyckas att jobba med djur så är det bara! Jag ser hellre så att jag faktiskt pluggar det jag vill och har möjligheten att jobba mer något som jag älskar än att plugga halvdana saker för att sen jobban typ resten av livet med sådant jag egentligen inte vill.

Det kassa vädret var också tillbaka i stan och pölarna var förädiska med ett lager vatten och sedan ett lager is under, ja jag höll på att cykla omkull på väg till skolan idag.

Nu på kvällen har jag ÄNTLIGEN fått träna igen, första gången på 2 veckor, eftersom det nu är 2 veckor sedan tatueringen och träningen kan nu åter stå på mitt schema. Så jag gick på ett av mina två favoritpass: bodyjam. För er som inte vet så är det ett förkoreograferat danspass där man kör olika koreografier och provar på och blandar olika dansstilar. Ett helt fantastiskt kul sätt att träna på och jobbigt är det. Dock så saknas styrkan lite men det är sådant som jag har mer disciplin att träna på egen hand hemma. Kondition har jag svårare för. Mitt andra favoritpass är bodycombat. Där man också kör ett förkoreograferat (svårt ord att skriva det här) pass. Här kör man dock mycket slag och sparkar i olika kombinationer, kombinerar med annan styrka och kondition. De här passen är ruggigt jobbiga men underbart roliga att gå på. eller man slås ju inte mot någon utan rätt ut i luften, man kan därför köra hur hårt man vill och det är perfekt tillfälle att avreagera sig på =D Så jag rekomenderar varmt dessa pass om ni kan gå på några liknande och prova.

Imorgon har jag förmånen att vara ledig. Så på min lista står:
städa
plugga
handla
fixa lite med julklappar
ev träna om tid finnes

Nu ska jag återgå till organkemin

tack o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0