empty

Jag är trött... liksom seg eller okej inte alltför toppen överhuvudtaget. Tror jag håller på att åka på en förkylning. Är trött och fryser. Tror även att min stress orsakar det eller snarare ångest. Jag hade aldrig sånt här förut när jag hade stallet och kyrkan, när jag hela tiden hade saker att göra och kände mig nyttig.

Jag känner mig liksom så tom. Jag saknar stallet så otroligt mycket. Det känns som en jättebit inom mig bara fattas när jag inte har hästarna här. Saknar Careful så mycket. Saknar att se hennes huvud sticka upp när hon hörde mig i stallgången. Ha hennes huvud liggandes mot min axel. Promenera ut i ur och skur. Mysa barbacka och bara vara. Nu är vi på två helt olika ställen och jag har inte sett henne sen i augusti. Jag längtar efter henne så mycket nu. Att åka ut och träffa henne när jag kommer hem är ett måste! Men jag har insett att jag inte kan väga upp allt jag hade att göra förut med träning. träningen är kul men det är inte samma sak som att jobba med djuren. Men om ca 1 månad får jag tack o lov rida igen. 

Kanske inte ett sånt muntert inlägg men jag längtar hem nu. Längtar efter att få fira jul som jag alltid gjort. Julrevyn, Julbord, julafton med kadrilj och sen rida mellandagarna.I år så blir det dock ingen globen för mig utan jag förljer det på internet just nu är det grand prix och sen sänder dem från 15.30 ...

Nonesaknar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0