En söndag i Ryd

Idag har vart en typisk söndag. Sov länge.. Åt lite frukost och sedan begav sig jag, benjamin och obi ut på promenad i Rydsskogen. Det var sol, lagom kallt; alltså en perfekt höstdag. =) Så himla skönt att få röra på sig lite.

Sedan när jag satte mig vid datorn insåg jag snabbt att hmm det är tydligen snö i stockholm. Har jag flyttat så långt söder ut? Ringde till mamma och fick bekräftat att det snöade dock så var det plusgrader så det var riktigt blött. Här regnar det igen som typ alltid. Hade inte skadat med typ -3 och snö istället tycker jag.

Nu har vi lagat en god lunch som typ vart middag också och tittar nu på tv. På tisdag ska jag få träna igen. Tatueringen är så gott som läkt. Har verkligen saknat träningen (även om jag älskar min tatuering och det verkligen vart värt det) så ska det bli skönt. Har känt mig mycket mer lättretlig och med sämre självförtroende så fort jag slutade träna. Så nu blir det tillbaka till det.

Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite med lite organkemi uppgiter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0