Finally weekend

Nu har äntligen jag fått helg! En stor del av min klass hade inte lab idag så de var lediga och jag önskade verkligen att jag också hade vart en av dem när jag tvingade min själv ut sängen klockan 7 imorse. Inte kul alls. Det är så svårt att gå upp nu när det är mörkt på mornarna också. Tror inte att det bara är jag som tycker det.

Nu sitter jag hemma och försöker hitta energi så jag orkar ut ikväll. Ska nog inte vara något problem då jag är riktigt partysugen! Det vore dock trevligt om det slutade regna tycker jag. Är liksom ingen fantast av regn.

Idag på laben så fick vi även för oss att ta lite dagens outfit bilder med Beavers (aka Carros) mobil. Liksom kan alla andra som promt ska lägga upp sånt så kan väl vi.. Jag menar vem vill inte kunna efter ta vår underbart snygga outfit; Labrock (vit), labglasögon, pärm under armen och en automatpipett? Alltså det är ju självklart.

Själv går jag omkring med solabstinens! Just nu vill jag bara utomlands till värmen och havet och bada och ja allt sånt. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0