hopp om vinter

Idag har det vart riktigt kallt här eller okej typ 0 eller -1 hela dagen men det kändes som om hoppet om en vinter faktiskt fanns igen. Nu hoppas jag att kylan håller i sig. Vädret säger plusgrader och regn imorgon emn jag hoppas på att temperaturen kan hålla sig till minusgrader så det blir snö.

Ikväll har jag kollat på fotbollsgalan och Zlatan inte helt otippat tog hem en hel del. Visst är han en bra fotbollsspelare men jag är inget fan av hans personlighet. Alltså lite ödmjuk måste man vara tycker jag i alla fall. Pelé var där verkar vara en riktig härlig "gubbe" som idag vet vad fotbollen gett honom och ger mycket av sig själv tillbaka.

Nu ska jag i alla fall börja dra mig mot sängen
 
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0