Kontakt

Idag slog det mig hur j*vla dålig jag tyvärr är på att hålla kontakten med all där hemma. Framför allt mina vänner från gymnasiet. Dem jag sa att jag skulle hålla kontakten med. Jag menar vi upplevde ändå en del tillsammans. Och ävn om det låter ego så vill jag inte heller bli bortglömd. Jag vet att jag inte alltid räknades in i nått fast gäng eftersom jag ofta var i stallet och det tog mycket av min tid, och jag ångrar det inte. Men men idag tog jag tag i mig själv ocg ringde Jenny aka Biggan. Hur nice som helst att få prata med henne igen.

Så jag vet att ni som är där hemma jag vet att vissa av er läser min blogg... men don´t be a stranger, skicka ett sms eller slå en pling. istället för att hålla koll på mig via bloggen. Jag vet att jag inte heller är bäst på att hålla kontakten men jag ska verkligen försöka bättra mig. Jag saknar er!!

I skolan trillar allt på som vanligt. Föreläsningarna i biokemi är intressanta och jag gillar faktiskt kursen =) Nu är jag motiverad för att ligga i fas med organkemin och med biokemin så jag abra kan tentaplugga i ett lagom tempo när jag är hemma över jul. Så jag hinner det jag vill, stallet och hinna träffa alla!!!

Imorgon är jag ledig, å tror att jag verkligen ska vara ledig. Ska tvätta och städa och sen ner till stan med Maria. 

Nu ska det snart lagas mat. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0