Lugnet efter stormen

Idag så tar jag det bara lungt. Har tvättat och fixar lite, ska läsa på inför labben imorgon. Enligt schemat så går jag 9-19 även om jag verkligen hoppas på att det blir så.

Men igår i alla fall så var det Markus (Benjamins storebrors examensmiddag). Så jag skulle träffa hans pappa, hans fru och yngsta brorsan så det var i alla fall inte hela familjen, har bara 2 brorsor med respektive plus hans mamma och hennes man kvar=P vad tycks om det??? Men i alla fall dem kom hem till Benjamin och gjorde sig iordning sen åkte vi till konsert och kongress för att vara med vid diplomutdelande och middag. Familjen var i alla fall jättelätta att ha och göra med och vi hade en trevlig kväll med mycket skratt. Det ska bli kul att få lära känna dem vidare. Är lite ledsen över att vi inte tog ett kort på oss i min klänning och Benjamin i kostym, vi var väldigt fina =)

Nu sitter jag och inser att jag har något av en träningsabstinens så funderar på att köra 2 pass på tisdag eftersom jag inte lär träna mer den här veckan eftersom Cajjo kommer hit, vilket ska bli hur kul som helst!

Ska nu ta tag i en del utskrifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0