nice dag

Dagen har verkligen vart riktigt nice. Sov till typ halv tolv sen pluggade jag och cyklade hem från Benjamin. Väl hemma så städade jag och fixade med lite allt möjligt. Bland annat mammas julklapp, är riktigt nöjd =D

Nu på kvällen cyklade jag till campushallen för ett timmes pass aerobics kanske inte jättekul men helt okej. Imorgon blir det bodycombat som jag personligen verkligen tycker om. Kom hem, duschade och åt mat. Liksom bara det är en grej av att träna tycker jag. Att få komma hem igen, duscha, äta mat och bara sätta sig och ta det lungt med gott samvete.

Imorgon går jag bara 10-12 å sen ska jag fixa med pappas julklapp tror jag :)

Måste sy på märken på min overall också.

Och jag måste komma på en julklapp till Benjamin och jag behöver HJÄLP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0