Not much

Nej idag har det verkligen inte hänt mycket av intresse. Jag gick till skolan till 10 så jag och Labbis (Malin) kunde skriva vår labrapport. Vi fick faktiskt det mesta gjort och belönade oss med lite spel av mario på datorn =)

Sen var det dax för vår enda föreläsning idag; Biologi-etologi. Så sjukt intressant och det känns ju verkligen som om alla jobb man kan tänkas få efter utbildningen är intressanta så jag ska inte byta!! Djur är ju lite av min passion i livet. Snart ska jag iväg på sektionspub. Snack, lite öl och mat samt ett litet firande av Sanna som fyller 21 idag! GRATTIS!!!!

Ska bli en lugn kväll hemma sen i min ensamhet med Grey´s anatomy. Skulle eventuellt ha åkt hem i helgen men det blir inte av då vi ska ut på fredag samt att Benjamin vill ha kvar mig i stan nu fram till den 10 då jag så gott som åker hem för hela julen, förstår honom och stannar kvar här.

En rapport från hur sektionspuben var kommer senare ikväll.

GRATTIS SANNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0