promenad i rydsskogen

Helgen har än så länge flutit på utan klagomål. Tog sovmorgon till strax efter elva och sen begav sig jag, benjamin och obi oss ut på promenad i rydsskogen. efter 5km så sitter vi här nu mer eller mindre slut alla tre. Fick igår ner min vinterjacka.. Dock så verkar ju det kalla vädret ha dragit sig tillbaka en del. Vilket jag tycker är tråkigt för jag vill ha snö, massor med snö. Fick även ner två klänningar som jag kan ha.. Nu vet jag att det blir den blå på middagen den 22a i alla fall.

Resten av helgen ska få fortsätta i samma lugna tempo. Ska plugga lite biokemi och städa imorrn kväll men annars blir det lugnet som får ta överhand.

obi tyckte det var mysigt ute trots halvkasst väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0