solen!

Har haft en kort skoldag idag. Fick ta av kompressorn från tatueringen imorse. Lite nervös var jag=P Men jag ÄLSKAR den =D Nu ska jag bara lyckas få bort alla fina marken från tejpen som höll kompressorn på plats... Så nu väntar 2 veckors insmörjande och ingen träning... =( tror det kommer bli mitt största problem helt klart.

Jag har precis ätit en enkel lunch ; citronyoghurt med banan i och kanel och ett ägg också, fast inte i yogurten ;) Dessutom har jag ringt och fixat med min hemförsäkring mycket duktigt av mig.

Eftermiddagens plan:
x plugga biokemi (läsa igenom anteckningar)
x läsa igenom labhandledning inför imorrn
x skriva ut organkemi pdf-filen
x läsa igenom organkemi anteckningar + papper + räkna uppgifter

låter kul va?! =p eller inte nej skönt att ha nått å göra tycker jag


Här är en bild på tatueringen. Lovar en bättre så småningom, den här är en aning ljus... Blixten bråkade =P

Kommentarer
Postat av: böna

:O asfin! vad står den för? visste inte ens att du hade en blogg lilla vän!!

2008-11-11 @ 10:52:49
Postat av: Sara

Vingarna står bla för min mormor som gick bort när jag var 12. Att hon alltid finns med mig och att jag kan vara lika stark som hon var. Tecknet i mitten är för lejon, vilket är mitt stjärntecken. Hela tatueringen är för att jag inte vill glömma de som betytt mycket i mitt liv. bla hästarna

2008-11-11 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0