Städ och tvättdag

Ja en sån här dag behöver man ibland. Jag har tvättat, hängt tvätt och väntar nu på att torktumlaren ska bli klar. Jag har dessutom tagit en omgång med dammsugaren då det verkligen behövdes sen obi vart här. Hundhår i hela lägenheten! Men men nu är det åtgärdat. Snart ska jag laga lite mat till morgondagens lunch. Tror det får bli lax, bulgur och keso :) Nyttigt det lät va?!?!

Senare idag ska jag ner till stan trots att vädret inte är 100 alltså. Men ska inhandla
x strumpbyxor
x ett par varmare skor (klarar mig faktiskt inte med bara ett par i vinter)
x lite nytt smink
x någon present åt sanna som fyller år imorrn!

Imorgon är det sektionspub så blir väl någon öl där och lite firande av sanna

Har ännu inte lagt upp några bilder på hur jag bor så här har ni några:


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen gullunge då! :)

2008-11-11 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0