stan får vänta

I Linköping så regnar det fan jämt! Nej inte riktigt men just nu känns det som det i alla fall. Det har mer eller mindre hällt ner sen kl 12 och jag kommer nog inte iväg till stan, har faktiskt ingen lust att bli dyngsur av att cykla. men men tvätten och städningen är i alla fall klar nu. Och ska snart.. ska bara slita mig ifrån min torra varma lägenhet och cykla hem till Benjamin.

Okej stan vart det inte men present till Sanna det blir det i någon form!!! Det vill jag lova =D

Nu vill jag ha vinter.. Vet att det kommer bli ett helvete att cykla då. Men hellre snö än regn!
Och jag har fått för mig att det är onsdag fast det bara är tisdag jue. Längtar till helgen. Är galet festsugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0