Tatuerad+ underbara föräldrar

Idag har jag äntligen gjort den min tatuering =) Jag var nervös innan, först för att mina föräldrar skulle lacka sen för att det skulle göra ont och innan eftermiddagen var över visade det sig att jag inte hade behövt oroa mig för något av det =)
Sanna var med som stöd, superjobb! Och jag klart det gjorde ont men som jag också sa, mensvärk är värre! Själva känslan kan jag inte förklara överhuvudtaget. Sen kom det stora när jag kom hem vilket var att berätta för mina föräldrar. Lyckades få tag på pappa som sa att han inte var särskilt förvånad men önskade att det inte blev några fler... Hade försökt ringa mamma på mobilen. Pappa sa att han skulle berätta för mamma men hon hann ringa innan. Så fick berätta för henne också och hennes reaktion var över all förväntan, hon tog det hur bra som helt =D Mina föräldrar är helt enkelt bäst! Underbara! Ja allt. Jag hoppas jag en dag kan bli en lika bra förälder som de är.

Nu har läkningsprocessen börjat och jag ska smöja in den 3ggr om dagen till den läkt.. Dock så sitter den ju så jag inte riktigt når själv så får tigga hjälp av folk runtomkring... Och eftersom jag nu har kompressor på som tas av imorrnbitti så kommer en bild inom kort! Lovar!!

En toppen dag helt enkelt

(utom vädret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0