Valvaka

Har haft en helt fantastiskt kort skoldag idag som bara bestod av 2 timmar... =)

Men min morgon började inte lika bra. Jag spenderade natten hos Benjamin och gick upp senare än han för jag pallade inte gå till skolan en timme för tidigt.... Så när jag i godanro går ut till min cykel kvart i 10 så har jag fått punka, jävla helvetes skit... dilemmat uppstod: släpa cykeln till skolan och sen hem för att laga den eller efter jag slutat gå hem, gå tillbaka till Lambohov och sen laga punkan. Valet blev så småningom självklart och jag släpade på cykeln. Fick efter skolan hjälp av Kalle och Andreas att laga punkan =)

Benjamin kom hit sen och han och Kalle stannade ett tag. Nu ikväll ska jag hem till kalle med hans roomies, Andreas och Benjamin och valvaka... Får väl se hur länge jag pallar.

På fredag ska jag dessutom leka med kemisterna..med middag, förfest och HG =) ska bli skoj

Och imorrn!!! Då smäller det, ska äntligen få göra min tatuering. Och det känns riktigt bra är såååå taggad... Jobbiga blir att berätta för mina föräldrar men men

Har tyvärr inte kunnat träna idag... Hostar så mycket  och vill inte bli sjukare...


Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0