another day in the week

Nu är det helg igen då.. Som de senaste så spenderas den hos Benjamin med mycket mys... och lite plugg:P men en del blir det faktiskt ändå

Imorse ringde Anita mig =D Ett mycket efterlängtat samtal måste jag säga. Careful mår i alla fall bra och är fortfarande dräktig, tydligen så har hon redan lyckats sätta en hel del vinterpäls och blivit ännu vitare. Tyvärr hinner jag inte ut ich hälsa på henne nästa helg men under julen så ska det allt bli av.. Anita berätta även att deras nya femåring kommer till stallet nästa lördag, då jag är hemma. Anita sjäv är inte hemma då utan hennes bror ska ta emot den men hon frågade om jag kunde pyssla lite med nyförvärvet under lördagen och söndagen innan jag åker tillbaka, och självklart kan jag det. Bara att få åka till stallet med en uppgift ska bli fantastikskt =D längtar verkligen!!!!

Nu ska jag återgå till mitt plugg eftersom benjamin är ute och promenerar obi...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0