check på matten

YEEES!!! G på mattetentan och den är nu ur världen. Istället tvingas jag nu fokusera på den stundande kemitentan på fredag.... :S känns väl inte så jättebra just nu måste jag säga... men men det gjorde det inte tre dagar innan mattetentan heller. Idag har jag istället på kvällen tränat ett pass :D mycket skönt.

Var ju hemma i helgen. Mycket skönt och mysigt. Stallet fredagkväll med hoppgrupp. Så himla roligt att träffa alla igen och pussa på hästarna. På lördagen begav jag och mamma oss till täby c och inhandlade nya kläder, tack mamma<3 Efter det så var det kalas för lilla Isa som fyllde 2 hos nicke och lotta. Efter det så åkte jag till stallet för att promenera Ruter och ta emot Anitas nya häst. En mycket cool kille visade det sig vara. Sedan stundade middag hemma men sushi och sen Mamma Mia på bio. Så himla mys den var riktigt bra och man blir så glad av den filmen. Söndag upp tidigt för skötare på tävling åt Anna och Cantos.På morgonen promenerade jag Dokki i manegen så underbar häst. Cool som få och gick och snosade mig i nacken i 10min. På tävlingen var Cantos lika jobbig som alltid och kunde inte så still utan att hitta på hyss jämt. Men han har sin charm. Hem för sen åka till centralen tåget försenat över 2h =( kom fram tillslut och sov ut på måndagen,,

Nu väntar House och kemiplugg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0