då var mattetentan avklarad

EFter att ha gått å gjort typ ingenting mer än att sova ut så var det dax för mattetentan. Svängde förbi affären på vägen för att ladda upp med diverse tilltugg så man överlevde. Klockan 14 satte vi igång. Och ja såhär i efterhand måste jag säga att det antingen gått hur bra som helst eller käpprätt åt helvete, det kan vara antingen eller. Men svarat på allt har jag och jag BORDE óch jag tycker själv att jag borde skrivit ihop ett g men men om det inte blir så så får jag tenta om den i jul.

KAn ju säga att jag tycker att tenta klockan 14-19 är värdelöst, asså hela dagen går åt att vänta på att skriva tenta och sen skriva den. Hade hellre skrivit 8imorse liksom..

NU stundar en slapp kväll. Imorrn har jag bara föreläsning mellan 8-10 sen blir det lite kemiplugg och därefter så ska jag träna och packa. Sen på fredag ska jag HEM!!! efter seminariet så =D längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att det gick bra på tentan och att du hade en riktigt bra helg hemma i Stockholm :)

Kram

2008-10-21 @ 20:38:59
URL: http://lindisen89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0