Inför flytten

Har idag på min lediga dag tvättat det sista, börjat packa ihop och kollat på ikea och jysk inför min flytt. Nu känns det jättebra och jag tror att det kommer bli toppen. Nu har är min säng avlastningsbord så bor hos Benjamin resten av veckan, fram till fredaag när jag mamma och pappa och vovven kommer ner. Nu har jag tillbringat eftermiddagen till att fixa till bland alla mina bilder jag har så tänkte lägga upp lite från alla upptåg jag har för mig här nere.

Nu ska jag packa ner lite kläder och cykla över till Benjamin. Imorgon är den kravall igen, har biljett men vet inte om ajg ska gå. Mest för att jag börja bli förkyld igen och inte vill bli sjuk. pallar liksom inte det. Men ska träna bodyjam imorrn, nya koreografin är hur kul som helst. Nehe vänner och alla som typ läser bloggen eller nått nu ska jag ta tag i mig själv.

Ikväll Grey´s anatomy!!!! loves it!

Och ännu bättre 1 vecka tills jag ska göra min tatuering =D åååh längtar verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0