Mysko väder

Veckan som gått har bestått av riktigt mycket tid i skolan. Men men, paniken inför mattetentan nästa onsdag har börjat lägga sig och jag har återigen bestämt mig för att inte panika eller plugga innan imorrn em för att inte stressa ihjäl mig själv typ. Har istället gjort det som får mig att må som bäst nämligen spenderat tid med Benjamin. Igår kväll hade vi en riktigt hemma myskväll då vi lagade mat och såg på tv. Så himla bra <3

Ikväll är det fest hos Elina som gäller, ser fram emot det riktigt mycket, umgås med vänner dricka vin å ha det bra lyder kvällen spektakel å säkert mycket annan galet. =P

Igår var jag och bokade min tatueringstid, 5november klockan 15 blir det slag i sak. Längtar! Skiter i vad mina föräldrar säger, är myndig och bor inte hemma och dessutom ändrar inte tatueringen mig som person och jag hoppas att det är jag som person som är viktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0