nya lägenheten

Imorgon är jag ledig, och har då för avsikt att börja flytta in i in nya etta =D Var och spanade in den idag och jag tror att den kommer bli riktigt mysig. Badrummet är en 10 alla gånger. Ska bli skönt att få ner familjen i helgen också.

Men var ju och red på ponny i lördags, tjejen ringde mig igår och ville att jag skulle ta hand om den men jag har tackat nej då jag känner att jag inte hinner. Vill framförallt över jul vara hemma i stallet hemma och vara med hästarna jag tyckr om och även om jag inte får rida så är det där jag vill vara.

Har haft höstmöte idag, ny general och 4v-chef valdes...

Nu är jag hos en pojkvän som inte är på topp och även om jag ikväll försökt få honom att må bättre så verkar jag inte lyckas utan känner mig mest som en ouppskattad börda, vilket förhoppningsvis går över....

Än så länge så är saknaden av stallet enormt. Hästarna var så viktiga och det känns som ettt hål i mitt hjärta, ett tomrum som jag inte vet vad jag ska fylla med. Saknaden är som störst när jag känner att jag inte duger och det bara är jobbigt. Jag saknar att helt kravlöst kunna vara med en häst där förhållandet mellan en är okomplicerat. Saknaden efter Lucky är den största.. Carfeul står på min prio lista i jul. Ska åka ut å pussa masa på henne =) Få känna tryggheten och hennes mule, veta att hon förstår och uppskattar mig precis som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0