ryggjävel...

Nu är det först å främst såhär... Min mobil är ju borta och därför behöver jag nu folks nummer så jag kan nå er i framtiden... så ett litet inlägg på facebook eller ett mail vore inte fel... mitt gamla nr får jag tillbaka till helgen så..

Annars har jag lugnat mig med pluggandet och känner lite att det ska nog lösa sig ändå.. Med tur skrapar jag ihop till ett g på matten å kemin ska väl å vägen hoppas jag=D

Men nu ska jag gnälla lite också.. Har ju haft problem med min rygg i ett antal år eller mer exakt 5 år sen min skidolycka när jag var 14... Nu har jag tröttnat hade tänkt i ett halvår att kolla upp det men det vart inte av och nu har jag de senaste 3veckorna haft mer eller mindre ont konstant inte alls kul. Ringde mamma idag när det gjorde som ondast och hon bokade in mig hos kiropraktorn fredagen som jag är hemma, äntligen kan man kanske få lite hjälp med ryggen...

Måste ringa Anita imorrn saknar Careful så mycket och måste få veta hur det är med henne.
Längtar hem nu.. verkligen.. men en vecka kvar sen 3 hela dagar hemma hos familj, vänner och stallet... kommer sakna benjamin bara.

Han är ljuset just nu. Han är en klippa, han orkar lyssna på alla mina minnen från stallet, om hästarna om skolan om min familj, han dömer inte och hans famn finns att söka tröst i... tack för att du finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0