stundande mattetenta

Imorgon är det mattetenta, tror jag kan klara det men det kan lika gärna gå käpprätt åt helvet, men då får jag väl göra om den..vilket jag faktiskt inte vill alls, vill bara få skiten ur världen så jag kan fokusera på annat nu....

Men men för att koppla bort tankarna så tränade jag på kvällen, riktigt skönt.. Befinner mig nu hos benjamin för en mysig natt... Imorrn ska jag handla innan tentan så jag har nått att knapra på.

Lydia hörde av sig idag också, an blir så glad av sånt att man liksom inte är helt bortglömd. Uppskattas helt klart. SÅ helgen ska jag spendera hemhemma med mycket stall. Nästa lördag ska jag provrida på en 5-åring här vars ägare ska till Australien i ett halvår och behöver nån som rider hennes häst ett par gånger i veckan. Så vi får se om jag får den möjligheten, vore underbart då den är samma storlek som radi och magnat och samma ålder så vore superkul. Men då kommer mitt liv bli lika fullspäckat som hemma, som jag vill ha det då jag måste planera och verkligen göra allt på utsatt tid. Då blir det både häst, plugg och pojkvän. och TRÄNA utöver ridningen... mår mycket bättre av träningen och ska verkligen se till att hinna med det också även om det kommer in en häst i bilden.

Nu ska jag slöa vidare framför tvn.

Btw Benjamin och jag trängdes i min 90säng inatt =P underbart att han faktiskt vill sova hos mig. när han hade nån som kunde ta obi =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0