Helgen + bodyjam

I helgen har jag vart hemhemma i den stora staden. Mycket trevligt men god mat, familjen, stallet och en del shopping. Tänker inte gå in på detalj men en ny jacka, träningskläder, skor och sen skulle jag ha köpt en klänning men hittade ingen. Men när jag var hemma igen rotade mamma fram en av mormors gamla klänningar som faktiskt satt perfa och var ursnygg på :D så lycka där.. Kan ju säga att ridsuget var starkt när jag var i stallet... Myste med Radieuse och Hubbe :D

Tillbaka i Linköping så rullar det på med hopar av plugg.. Idag var jag på Larks upptaktsmöte... för er som inte vet LARK=linköpings akademiska ridklubb, så lite ridning ska det nog gå å få till nu :D
Efter det så BODYJAM med Sanna.. så Jävla kul rent utsagt.. love it.. nu ska jag bara lyckas gå på mitt andra favvopass nämligen bodycombat.. jepp visst låter det som om jag faktiskt kommer igång med mitt tränande nu tillslut..

Imorn kommer Erik hit.. hmm är nervös men det ska bli mys..

BTW jag å Carro ska antagligen boka resa till Egypten vecka 15 ikväll:D  weei!

Nu väntar dusch å matte (eller film)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0