Ibland blir jag så förbannad

En uppdatering: I fredags så var det tenta kanske inte en höjdare dock så är jag rätt säker på ett g. Men liksom i gymnasiet tyckte man att man satt länge med nationella proven i 3h har sätt jag i 4,5h det ni! Efter det så bar det av hem till Benjamin för en riktig myskväll framför tvn. Helt klart något jag behövde. =) (för er som är kvar där hemma å inte hängt med i svängarna så Var Benjamin min fadder, 23 läser biologi 3året Nej inte min typ egentligen =P)

i lördags så bar det av till stan med Elina, Anna och Johanna för att köpa tyg till overallerna, mitt namn är nu påsytt och mitt häfvarmärke. Namnet blev i turkost. Nu är overallen hemma i mammas händer för påsyning av reverer. Något jag inte skulle klara själv. På kvällen var det tentafest hos Sanna. Riktit kul hade vi där. Efter att grannarna mittemot klagat så drog vi vidare till Hg. Där tyckte Tessan att det var utmärkt att hälla i mig shots och sen var den kvällen bara ett svart hål and thats it. Vet att jag kom hem till Benjamin efter att han vart underbar och gått för att möta mig. Däckade totalt där men hade sen en väldigt mysig söndag fm. På em fick jag knata hem i mina klackar å hade kalasont i fötterna efter det. Men jag får skylla mig själv.

Nu sitter jag hemma å pluggar faktiskt. Idag har vart en riktigt dålig dag i min mening. Börjar med två sega föreläsningar sen ok plugg i skolan å sen sektionsmöte som var intressant iofs. Fick också så fint höra av Benjamin att han berättat om mig för hans gamla kompisar; Ja hon är 89a, från sthlm (danderyd) och blond och dom kläcker ut sig; vilken nitlott det är bara att dumpa Fan vad förbannad jag blir när jag hör sånt!!! Hatar folk med så mycket fördomar dom har ju för fan inte ens träffat mig! Jag har verkligen kämpat de senaste åren för att bli av med helvetes danderydsstämpeln! Så det så. Kändes ju inte bättre när Benjamin typ garvar när han säger det som om han inte har försvarat mig alls ne okej å sen så säger han ja men jag lyssnar inte på dom.. Okej det var ju övertygande..

För att göra kvällen bättre så ringde Erik å gav mig dåligt samvete för att han mår skit å att han tänker på mig hela tiden, TACK verkligen vad jag behövde höra NOT! Har iaf tvättat och dammsugit idag. Lite stolt är jag. Sitter nu med hörlurarna i öronen å lyssnar på musik å pluggar annars gör jag bara annat.

Kan säga att såna här dar dyker upp så saknar jag hästarna så förbannat mycket. Att Careful har det bra värmer men saknaden av Lucky ligger verkligen som en sten i mitt hjärta. Än har inte tiden övervunnit sorgen....

Tack till Maria som jag ska följa med för att rida på fredag. Längar så mycket efter att få sitta på en häst igen. vi ska rida ut... mys:D längtar verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0