ooh yes

Japp nu är nollan, etta mycket trevligt tycker jag av flera olika anledningar :D Nollephesten blev dock riktigt lyckad...

Anyway jag och andreas fick idag ett infall av att intresseanmäla till bostäder mest 3or och en 4a hoppas vi får en!!!!
Men vi har bra chanser i alla fall..

Annars mitt liv här, förutom allt plugg, är toppen. Jag försöker helt släppa taget om det gamla som just nu bara får mig att må något sämre. Utom kanske lite från stallet då..

Ska hem i helgen är det tänkt också.. Mycket skönt ska det bli i så fall, mat och även laga mat med mamma å sen ner till hästarna osv.

Imorgon är det lång skoldag igen samt träna och plugga på kvällen. Har bara tränat 2ggr än så länge man fan så kul är det.. love it!

Ska ta tummen ur arslet och ringa en av tatueringsstudiorna här också... oavsett vad föräldrarna säger så det så.

Kram på er kemiboken väntar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0