själar säger aldrig farväl

Helgen har vart rätt bra faktiskt. Fredag så var det förfest, sittning å kravall inför draget igår. Det var en mycket lyckad kväll :D

Igår var det draget. Efter en vunnen match åkte vi i tinnerbäcken, frös som fan och sen bar det av till bastun. På kvällen sen var det pallhäfv. Alltså vi skulle häfva upp pallen som var kvar sen nolle-p tror det landade på ca 900 öl. Ja, man kan bli full på lättöl. Dock var jag inte på strålande humör. Var trött och gick runt och tänkte på Lucky. 8månader sen han togs bort..

Känns helt sjukt. Kommer aldrig glömma när jag fick veta det, det hjälpte inte att jag var på en båt i karibien med min underbara klass det gjorde lika förbannat ont ändå. Jag hade kunna göra vad som helst för att få säga hejdå till honom. Fått klappa honom, bli tröstad och han skulle få känna all kärlek jag hade och har. Han gjorde mig alltid så stark, han gör det fortfarande. Det gör fortfarande ont i mig när jag inser att han är borta.. Tiden läker väl såret och hans själ kommer alltid finnas med mig, vara min styrka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0