tattoo

Dagen har flutit på... Inte allt för kul med vecka igen. Hade matte på em då vi gick igenom en gammal tenta, paniken kom krypande och ångesten över att jag inte fattar nästan nått alls... =( Dock så finns det fortfarande.. Nu hemma har jag bara tagit det lungt för att få bort huvudvärken och den knipande känslan i magen och smärtan i ryggen.. Nu är det bättre...

Dessutom har jag fixat klart den ena tatueringen jag vill ha nu... Den som känns mest angelägen att skaffa
För mig reprsenterar den mycket. Märket i mitten är det astronomiska för lejon.. som faktiskt beskriver mig riktigt bra.. vingarna runt betyder så mycket, symboliserar både de som lämnat mig framför allt mormor och Lucky och att de alltid kommer finnas med mig, hoppet, och frihet.. allt kring mig.. en symbol för styrka så nu ska jag boka tid.. å hör sen mamma!

Jag har en fruktansvärd träningsabstinens tack o lov för att jag ska träna imorrn... är det enda som riktigt får mig att koppla bort allt annat...

Vet inte vem som frågat men jag ska klargöra för alla... ja, jag å benjamin är tillsammans.. ja jag är kär, ja jag är lycklig.. så är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0