uthämtad overall

Hela veckan har gått åt kemitenta plugg.. Vilket over all faktiskt har vart helt okej. Imorrn så smäller det dock, ska bli skönt att bli av med den =) Sen blir det förhoppningsvis en riktig myskväll, längtar helt klart...

Idag har vi fått hämta ut våra overaller också!!=D Så imorrn ska jag å Jonathan innan tentan ta en sväng till en sybutik för att inhandla reverer grön för min del = biolog sen så ska jag köpa tyg till mitt namn också å så klart nål å tråd.. Sen på lördag em blir det syjunta hos Elina sen förfest hos Sanna när vi börjat återhämta oss från tentan och sen avslutar vi nog på Hg. det som inte hinns sys på lördag få jag ta under veckan... Men det känns riktigt bra att ha fått hämta overallen nu.

På torsdag är det overallsinvigning också =) ska bli riktigt kul. Sen är det kravall på kvällen med ölhäfvnings sm(skolmästerskap) på fredag har vi ändå bara exkursion.. ut i skogen! å sen den lördag har tess inflyttningsfest.. så ser en bra veckan framför mig även om jag måste räkna ifatt en hel del matte å hänga med i den nya kemin som drar igång. Ska dessutom fortsätta träna å vill verkligen hinna spendera tid med personen som betyder nu..

Idag har jag vart på bodycombat också, riktigt kul så nu ser mitt träningsschema ut : tisdag; bodyjam å torsdag: bodycombat förhoppningsvis ska jag hinna klämma in ett pass per helg också men än så länge ser det tajt ut..

btw kanske ska säga hur overallen ser  ut.. lovar bild sen när det börjar se ut som den ska. Den är vinröd med sektionens (matnat) märke på ryggen. overallen bärs oftast typ 99% med överdelen knuten runt midjan så man ser ryggmärket. Dessutom påkommer det en grön rever = biolog och så efterhand en massa märken. Dessutom ska mitt namn sys på höger ben. Lutar åt knallturkos just nu =) det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0