vilket dygn

Nu sitter jag här efter ett av de mest omvälvande dygnen i mitt liv... Erik kom ner i onsdags.. Ja alla detaljer om känslor/ diskussioner osv tänker jag inte dra här. Dock så åkte han hem idag och summan av allt blev att vi inte är tillsammans längre... Mest för att jag är så kalasstressad här nere nu och har bara tid för plugg och eventuellt det jag vill engagera mig i här, vilket är det jag måste prioritera för att bygga upp mitt liv här. att då jobba på vårt förhållande känns mer som något påtvingat är önskat från min sida. Så därför inget förhållande alls... Utan är det så att det är meningen att det ska vara vi så kommer vi märka det framåt våren då mitt schema lugnat sig å Erik muckat. Kontakten den kommer vi hålla iaf det är jag säker på.

Mer då. Dragträning idag. Rolig och gick bra. Har nu en het outfit till draget, vi ska vara bananer..:P imorrn är det förfest, fulsittning å kravall :D ser verkligen fram emot det. Har fått låna Millas overall eftersom det är kravet imorrn på sittning+kravall och fan vad jag vill ha min egen! Lördag sen: Tidig frukost, ner till tinnerbäcken, most likley bakis, dra, bastu+cider, sen pallhäfv :D mycket bra

Söndag jag säger bara Kemiplugg!!!

Tack för allt du gett mig... För alltid har du en plats i mitt hjärta, alltid speciell, alltid älskad. Vad framtiden för oss går inte att förutse... kanske blir det vi kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0