When love comes upon you

Helgen har vart ja helt perfa för min del. I torsdags så hade vi overallsinvigning.. vilket innebar att vi för första gången fick ha på oss våra overaller dricka mycket fulvin och genomföra lekar så som att spränga ballonger med raklödder i genom diverse ställningar, rulla ner för backen i vallamassivet och sprina på en spåpig pressening. Nej overallen är inte ren längre utan som den ska vara så att man inte bryr sig utan mankan sätta sig vart man vill när man vill och det spelar ingen roll om den blir skitig =D Sjukt nice älskar den redan. Efter det hade vi fulsittning med tacos där vi skrev vidare på varandra med tuschpennor och då pratar vi typ nada på overallen utan på resten av kroppen, kvällen fortsatte med skolmästerkapen i ölhäfv som min sekiton matnat tog hem i två klasser, damer singel och mix dubbeln. Därefter var det kravall (fest krav overall) som vart rätt lyckad ändå trots små tjafs med Benjamin....

Fredag morgon var det bara att stiga upp med tuppen för att bli upplockad av maria 8.15 för att åka till tinnerö naturreservat för att ha biologiexkursion men en dag efter festande kan jag säga att det var tusen gånger bättre än föreläsning. Min grupp fick kolla efter frekvensen av gul mjöllav på ekar beroende på deras omkrets och om man jämför med matte och kemi så var det värsta julafton för oss =P nördvarning hög i know....
Sen åkte jag å Maria till hennes stall där jag först var med när hon hoppade en häst sen red vi ut jag på en d-ponny. Vi myste runt i skogen och hoppade några små hinder, bara känslan att får sitta på en häst igen var underbar.

Kom hem och åkte rätt direkt till Benjamin där jag spenderat helgen fram tills nu i em då jag begav mig hemåt för puggande. =( Det har vart en helt underbar helg och mitt hjärta har lite tappat kontrollen över sig själv, känslorna skenar och jag är lycklig som få. Att jag så fort skulle kunna få de här känslorna för någon annan är rätt skrämmande men samtidigt har jag insett att det betyder inte att jag inte älskade Erik jag älskade honom och var hur kär som helst i över 1,5år tills vi växte ifrån varandra och mitt hjärta nu har hittat vad de söker i dagens läge. Jag tänker inte skämmas för att jag är lycklig så är det bara och Benjamin får mig att må så bra och lugna mig och jag behöver verkligen honom för att inte stressa sönder mig själv. Tack för en underbar helg, det blir fler <3

Careful hade sitt 90 dagars prov i fredags skickade ett sms till Anita utan att ha fått svar... Hoppas det har gått bra med henne. Får ringa imorgon, MÅSTE få veta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans eller?

2008-09-29 @ 20:19:02
Postat av: sara

mjo... vem det nu än är som undrar?...

2008-09-29 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0