Åter i linköping

Idag åkte jag och mamma ner till linköping igen. Vi fyllde upp min kyl och frys igen på maxi och sen så tog vi en promenad uppe på campus så hon fick se hur det ser ut.

Var i stallet igårkväll och träffade Lydia och massa andra där. Det var mysigt att få hänga där en kväll som vanligt. Lite nya hästar som jag inte sett förr. Irish Ruby var helt underbart gullig. Föll typ pladask. Men men så kan det vara ibland. Mös mer Ruter också medan jag pratade med Anita som berättade att Careful mådde prima. Sen gick jag hem i en rätt fin vårkväll.

Under dagen igår så träffade jag även Markus för en lunch i stan.Vart sushi, sen sov jag 1h i solen hemma och åkte till täby med pappa. Vi fixade lite med mitt mobilabonemang samt så köpte jag pollenmedicin och en tröja och en kjol till bad taste sittningen.

Måste också inflika att maj kommer bli helt hysterisk men riktigt rolig hoppas jag på.

Men det som är bäst för idag och nu är att jag får vara tillbaka hos Benjamin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0