Bad taste

Igår skrevs det tenta morgonen. Genetik, svaren las ut senare under dagen och japp jag hade 45 av 50 och får därmed ett VG!!! =D

Jag och min vän Bäver tog oss sen till Ryd och min lägenhet för att äta lite sallad i solen. Sedan gjorde vi oss iordning för Bad taste sittningen och begav oss till Kalle. Förfeste lite där innan fördrinken kl 18. Alla var verkligen fula (vilket var en komplimang under kvällen). Sittningen var trevlig utom att jag blev nockad av Röda arméns gosskörs dirigent. men men smällar man får ta vid ett bra gyckel.
Sedan dansade massa på HG, det var mellanstadiedisco tema så sjöng med gjorde man. Vid 00.30 drog jag mig till Lambohov och pojkvän.

Nu ska jag betala räkningar lite snabbt sen göra mig iordning för att sätta mig på tåget till sthlm. Ska träffa stora delar av min gymnasieklass ikväll. Lovely!!! Sen har jag beställt grilalt ikväll. Tror även det ryktas om en runda golf imorrn för att göra mina föräldrar lite till lags.

Ha en toppendag i det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0