Den första riktiga vårkvällen

Dagens väder har vart helt underbart. Men jag måste endå säga om min känsla idag när jag cyklade hem från combaten i campushallen. När jag kom ut kl 19.30 så är det fortfarande ljust trots att klockan var så mycket. Himlen var så himla vacker med några få moln och solen hade precis börjat gå ner så den skiftade i massa färger. Sedan kom jag bort till Ryd och där grillade folk, spelade fotboll, barn som var ute och lekte och allt såg bara så somrigt ut. Blev helt varm i kroppen.

Imorgon då. Då bär det av hemåt med Beaver och jag har tvingat ner henne en sväng till stallet eftersom det är fredag = hoppgrupp, och alla som jag saknar massa är där. Jag ska även pussa på Hubbe Radi, Dokki och Ruter (även kanske Cantos så Anna blir glad). tänkte även ringa Anita från tåget för att se hur det är med Careful. På lördag sen bär det av mot varmare breddgrader. Kvällarna kan vara lite kyliga men dagarna blir fantastiska. Och jag är klar med allt i skolan så kan bara fokusera på lite genetikplugg sen ska jag gräva ner mig i mina andra böcker. Så skönt att ha saker avklarade.

De dagar jag sedan är hemma ska jg försöka träffa Cajjo, ev åka till Careful, promenera med hunden, klippa mig och kanske träffa annat folk (typ markus borde få en visit).. Har massa som jag vill göra men det jag hinner hinner jag hinner jag inte så gör jag inte det.

Nu ska jag och Benjamin snart krypa ner, sista natten på lite mindre än 2v. Ja, jag kommer sakna att få somna bredvid honom. Men vi får ta igen det sen


Bild på Anna och Cantos från nov -07. Saknar att vara med henne på tävlingarna. Och saknar Cantos lite (fast han är asjobbig på tävling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0