en natt i sthlm

Träffade massa från min gymnasieklass i lördags kväll. Var så himla trevligt. De enda jag träffat sedan studenten är Cajjo och Bina. Nu ska vi försöka hålla konakten bättre. Fick grillspett till middag var så jäkla gott!!!!

I söndags gick jag, mamma och brorsan ett varv på golfbanan. Lite spännande sådär när jag inte hållt i en klubba på ca 1år och inte gått en hel rond på ca 3 år. Mitt största problem har vart att hålla humöret uppe. Jag har ju endå vart bra på det där. Gick ju inte direkt bra, som förväntat. Eller ibland gick det liksom riktigt bra eller så gick det åt skogen på riktigt. Ska spela med pappa på 2 generationer, har inte spelat det på ca 5år eftersom jag alltid ridit. Men måste få slå lite innan så jag i alla fall träffar bollen ordentligt.

Idag drog botaniken igång. Kanske inte riktigt min grej menmen är väl mysigt så här på våren.

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0