Jag har en plan

Jag har en plan för dagen, det typ regnar ute och jag sitter i Benjamins lägenghet i myskläder och har ätit frukost. Tror massa människor i min klass typ vart uppe hemma hos sig för att plugga till tentan på fredag, men jag känner ingen stress.
Dagens plan är därför:
-läsa igenom de sista fyra kapitlena
- göra ena övningsuppgiften
-ringa och avbeställa mitt bredband
-träna

Tror ni jag håller det? Vi får väl se såhär efter ytterligare en natt när man inte når djupsömnen. Får aldrig sova mer än ca 4h i sträck innan jag väcks av mest troligt Obi som flyttar sig i lägenheten eller liknande.

Dessutom förstår jag mig inte på människan som spelar dålig hög musik i nån av lägenheterna runt om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0