ready, set, go

Så himla skönt med en sovmorgon idag eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att ta oss till arlanda. Har duschat fixat och packat det sista.. Hoppas jag inte glömt något bara. Har en del saker i sthlm som ska packas ner också. Brukar ni blir nervösa inför att ni ska resa? Jag har väl mina stunder. Typ att man ska missa planet är det första stressmomentet. Sedan får man alltid en lite undran om man glömt något superduper viktigt. Men ändå det jag tycker är värst är när man landat och ska hämta ut väskan, tänk om den inte kommer. Liksom det skulle vara panik, enligt mig i alla fall. jag brukar alltid packa ner ett bar trosor, en bikini (eftersom vi ska åka och sola och bada) nått extra par short och linne i handbagaget så man vet att man har nått att leva på i alla fall. Liksom så man klarar sig, även tandbortsen brukar få följa med där i.

Just nu sitter jag och fördrivet tiden eftersom jag inte börjar förrän 13 i skolan. Ska väl äta snart och sen traska iväg i det superfina vädret.

Tror att det inte blir så mycket mer bloggning förrän jag är hemma igen i Sverige nästa lördag. Ev. hinns ett kort inlägg med ikväll och kanske från någon dator där, även om jag åker för att få slappna av och bara ha det så jäkla bra!!!

Lär ju se kräftaktig ut efter första dagen i solen. Jag vet att man inte ska bränna sig men min hud är super känslig eftersom jag haft sol allergi när jag va liten. Men det har blivit bättre för varje år. Och jag brukar bli brun tillslut. Får väl se hur det går den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0