Sädesärla

Dagen har bestått av en lektion i statestik och ett kort möte med genetikgruppen. Sedan har jag pluggat lite men för att inte hänga upp mig på det.

På eftermiddagen (trodde jag) fick jag ett sms från Benjamin om att han hade slutat så jag kunde möta med Obi och vi kunde ta en promenad i Ryds skogen. Lagom till att jag sprang på Kalle på väg upp till skolan hade jag ringt Benjamin och inser att han skickat smset på lunchen och det var ca 40 min tills han slutade. Så jag och kalle satte oss och snacka lite skit i vårsolen och då såg jag årets första sädersärla. Det finns ju liksom massa vårtecken; tussilaga, vitsippor, fåglarna kvittrar. Men sen ajg har vart liten har alltid mitt absoluta vårtecken vart den första sädesärlan, antagligen fått det från mamma.

tillslut så gick jag och benjamin vår promenad i en vårig och mysig Rydsskog, har nu ätit middag, ser så ska det låta och ska är ben&jerrys som jag idag unnar mig. =D (eller oss=p)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0