Valborg

Den här dagen skulle bli fantastisk! Vi skulle ha champangefrukost, lyssna på alla sånger, sen festa hela natten lång. Men vad händer? Jo igår låg jag hemma hela eftermiddagen och kvällen med 39,3 i feber. Vilket bottennapp. Feber och jag har en speciell relation. Jag misstänkte att febern var hög då jag inte brukar känna av den förrän den är över 39 grader. Sen idag på morgonen då hade jag 36.8 igen. Vad ska man säga mer än att alvedon är riktigt effektivt på mig. Ändå så blir det ingen underbar Valborg. Jag har fortfarande ont i halsen och snuva (som till stor del beror på min pollenallergi) men jag måste bli frisk till nästa helg. Jag har dragit på den här förkylningen sedan december och nu måste jag tillåta min kropp att bli frisk på riktigt.

Jag och Benjamin hade som plan att åka till Mariestad över helgen för att häsla på hans mamma occh få tid för varandra. Nu ska troligtvis hans brors fästmö föda under helgen och jag vill inte riskera att smitta någon där då de redan legat sjuka varsin helg (alltså hans mamma och hennes nya). Så nu drar mitt hjärta mot sthlm och möjligheten att följa med som hästskötare imorrn på sthlm mästerskapen åt Anna som jag från början inte kunde då jag skulle festa hela dagen idag. Jag älskar att vara hästskötare, det jag tyckt om mest jämt i stallet. Men vi får se hur det blir.

Nu måste jag göra lite datastatestik som jag missade igår eftersom jag låg hemma.

Hoppas ni får en bättre dag än vad jag får.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0