Det tar sig

Idag har vart en ledig dag! =D Gosh vad jag har längtat. Eller klart jag hade saker inplanerat. Dock så fick både jag och Benjamin en välbehövlig sovmorgon. Lite ilsken på skatorna som bor utanför vårt fönster som väcker en på tok för tidigt. Jaja satt hemma en stund och pillade med alla dokument inför Schlaget. Känns bra att ha börjat i tid..

Sedan trampade jag iväg till Elina för att gratta Mia på födelsedagen! weeei! STORT GRATTIS =D=D=D=D=D


Grattis Mia!!!

Benjamin och jag cyklade sedan till Tornby och köpte lite mer växter till akvariet. Dessutom så har vi typ bestämt vad det blir för fiskar. Känns toppen. Nästa helg ska vi shoppa fisk. (Cristoffer får vi låna din bil då så vi inte skakar fiskarna till döds på vägen hem?) hint hint..
Som det ser ut nu blir det:
-svart fantomtetra el sorgmatentetra
-vitfenad rosentetra
-marmor bilbuk
-dvärg gurami

Dessutom så är det kul att Benjamin är som ett lite barn och vill ha fiskar nu! <3


Kommentarer
Postat av: Mia

TACK <3

2009-08-28 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0