Hej från Klubban

Nu är vi här. Det är supermysigt. Jag vill bo i havet i framtiden.

Idag hade vi exkursion, tyvärr var inte vädret riktigt på vår sida. Dessutom plurrade jag och fick vatten innanför vadarstövlarna. Men jag bjuder på den.

Min kamera strejkar också. Utlösaren fungerar helt enkelt inte. Vilket suger som f-n!!!
 Men vi har plockat upp allt möjligt idag, massa små räkor och sjöstjärnor. Jag längtar ju personligen mest efter ons-tors då vi ska ut med den stora båten. Snacka om att man saknar Älva och seglingen!

Vi hörs en annan dag

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra att du håller uppe det glada humöret i alla fall även om det är strejk med kameran och vatten i stövlarna!



Håller med dig.. Det är bara att blunda och drömma sig tillbaka på båten!

2009-08-06 @ 05:02:37
URL: http://lindisen89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0