Ibland så förstår jag bara inte

Jag är lite ledsen och besviken. Jag går i skolan konstant varje dag den här veckan, varje kväll så händer det något och på torsdag drar nolle-p igång. Alltså jag och Benjamin kommer inte ha en kväll ihop på ett bra tag nu. Idag så skulle jag haft gyckelträning, Det vart inte så vilket jag också påpekade mycket väl kunde hända. Jag hade hoppats på att jag kunde få komma hem, lägga mig framför tvn och ta det riktigt lungt.
Så vart det ju inte, precis som igår är det folk här som ska spela tv-spel. Jag faller helt ur fokus och sitter nu i sovrummet för att jag måste gyckelträna och plugga. Lär ju inte få sova ordentligt inatt heller =(

Men men så kan det vara, är sjukt pepp inför nolle-p och imorgon flyttar Cajjo hit =D=D


Kommentarer
Postat av: emmaa

Usch det är jobbigt nu alltså! Igår när vi skulle sova fick jag typ panik för att jag inte klarade av att stressa ner... :(

2009-08-11 @ 12:59:52
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0