Imorgon börjar det

Imorgon drar nolle-p igång. Gosh så mycket det är att göra nu!! Skulle typ inte få i mig en matbit om jag inte hade Benjamin <3

Any how idag har det regnat, regnat och regnat.. jag jag tror ni förstår. Det vart inte bättre av att vi befann oss på exkursion under den värsta störtskuren på morgonen och alla var fullkomligt genomblöta. Vi fick tack o lov sluta tidigare så vi kunde plugga lite hemma. Har dock redan börjat få lite ont i halsen. kan i och för sig bero på all gyckelträning....

Imorgon blir det lite repetition, plugg och sen grillkväll.. Det verkar som det blir regn imorgon också.. =( ajajaj

Hörs.. ska försöka uppdatera.. men får se om tiden räcker till


Bjuder på en Hoben bild från förra nolle-p =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0