Jag är glad

Jag hade en helt fantastisk födelsedag med underbara vänner. Vi drack och spelade singstar och hade en underbar kväll. Nu kommer jag få spendera 1 vecka med dem på västkusten och göra det jag tycker väldigt mycket om. Nämligen få vara ute med båt och titta på det marina livet. Åh jag längtar!!!!

Dessutom är Benjamin hemma =D Känns så underbart skönt att ha någon mer i lägenheten, någon att vakna bredvid. Jag har verkligen saknat honom.

Pappa har också vart här med bilen inför västkusten och grattat mig från han och mamma =D

Nu är jag supersugen på donken, aslöjligt jag vet. men så kan det vara

Kommentarer
Postat av: Em

Hej, allt bra?

2009-08-01 @ 13:24:38
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0